Posted in Հաշվետվություն, Առանց կարգի, ԵՍ. ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՆԱԽԱԳԻԾ

«Ես» ուսումնական նախագծի ամփոփում

«Ես» ուսումնական նախագիծ

Իրականացում, ամփոփում

«Ես» ուսումնական նախագիծ

«Ես եմ․․․» — Մանան Հովհաննիսյան

«Ես եմ․․․» — Ղազանչյան Տիգրան

«Ես եմ․․․» —Մկրտչյան Մոնիկա

«Ես եմ․․․» —Դիլանյան Մարի

«Ես եմ․․․» —Թումասյան Քրիստինե

«Ես եմ․․․» — Հայրապետյան Արտավազդ

«Ես եմ․․․» —Նելլի Կարապետյան

«Ես եմ․․․» —Արման Օհանյան

«Ես եմ․․․» —Լևոն Մադոյան

«Ես եմ․․․» —Լինա Քոչարյան

«Ես եմ․․․» —Արևիկ Թանգամյան

«Ես եմ․․․» —Յանա Կարապետյան

«Ես եմ․․․» —Խադիշյան Մարի

«Ես եմ․․․» —Խաչատրյան Էրիկ

«Ես եմ․․․» —Ավագյան Մարի

Ես ուսումնական նախագիծ. Իմ ընտանիքը

Իմ ընտանիքը. Մանան Հովհաննիսյան

Իմ ընտանիքը. Արտավազդ Հայրապետյան

Իմ ընտանիքը. Խադիշյան Մարի

Իմ ընտանիքը. Բադալյան Արմեն

Իմ ընտանիքը. Չիլինգարյան Ալինա

Իմ ընտանիքը. Թումասյան Քրիստինե

Իմ ընտանիքը. Համբարձումյան Լիլի

Իմ խաղալիքը

Իմ խաղալիքը.Ալինա Չիլինգարյան

Իմ խաղալիքը.Բադալյան Արմեն

Իմ խաղալիքը. Մանան Հովհաննիսյան

Իմ խաղալիքը Խաչատրյան Էրիկ

Իմ խաղալիքը. Սարգսյան Ֆիլիպ

Իմ խաղալիքը. Հայրապետյան Արտավազդ

Իմ խաղալիքը. Թանգամյան Արևիկ

Իմ խաղալիքը. Խադիշյան Մարի

Իմ երկիրը, քաղաքը, բակը

Իմ քաղաքը. Կարապետյան Յանա

Իմ բակը. Մանան Հովհաննիսյան

Իմ գյուղը. Բադալյան Արմեն

Իմ բակը. Ալինա Չիլինգարյան

Իմ բակը. Թումասյան Քրիստինե

Իմ բակը. Խադիշյան Մարի

Իմ բակը. Հայրապետյան Արտավազդ

Իմ բակը. Լինա Քոչարյան

Իմ բակը. Դիլանյան Մարի

Իմ թաղամասը. Հայացք թաղամասի խնդիրներին

Մանան Հովհաննիսյան

Լևոն Մադոյան 

Արտավազդ Հայրապետյան

Մարի Խադիշյան

Քրիստինե Թումասյան

Լինա Քոչարյան

Դիլանյան Մարի

Խաչատրյան Էրիկ

Ալինա Չիլինգարյան

Լիլի Համբարձումյան

Իմ կենդանին

Ատին, ձագուկներն ու ընկերները

Իմ կենդանին. Ղազանչյան Տիգրան

Իմ թութակը. Հովհաննիսյան Մանան

Իմ կենդանիները. Լևոն Մադոյան

Իմ կենդանիները. Դիլանյան Մարի

Այլընտրանքային նկարչությամբ նկարում ենք մեր դիմանկարները:

Այլընտրանքային դիմանկարներ

 

 

Թողնել մեկնաբանություն