Posted in Հորինուկներ, Սեբաստացու օրեր

Ինչո՞ւ եմ սիրում կրթահամալիրը

Սեբաստացու օրեր նախագծի ընթացքում գրում են 3․2 դասարանի սովորողները։

Ես սիրում եմ իմ կրթահամալիրը, որովհետև․․․

Ես սիրում եմ իմ կրթահամալիրը, որովհետև այնտեղ ես սովորում եմ և ստանում շատ գիտելիքներ: Իմ կրթահամալիրը առաձնանում է մյուս դպրոցներից նրանով, որ այստեղ մենք բացի ընդհանուր գիտելիքներից սովորում ենք տիրապետել տարբեր մեդիագործիքների, սովորում ենք նկարչություն, կավագործություն: Սովորում ենք ազգային-ազգագրական երգեր, պարեր, ավանդույթներ և ծեսեր: Այստեղ բոլոր ուսուցիչները շատ են սիրում իրենց աշակերտներին, իսկ մենք փոխադարձ սիրում ենք իրենց:

Թանգամյան Արևիկ

Շարունակել կարդալ “Ինչո՞ւ եմ սիրում կրթահամալիրը”
Posted in Ամանորյա ծես

«Ամանորյա ծես» նախագիծ

Նախագծի թեմա՝ Ամանորյա ծես

Ժամանակացույց`դեկտեմբերի 1-ից 25-ը:

Մասնակիցներ՝ 3․2 դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝  Նախապատրաստում«Ամանորի ծես» տոնակատարությանը.

Խնդիրները՝

  • Ամանորը տարբեր երկրներում՝ սովորույթներ, ավանդույթներ
  • Տոնական խոհանոց, ընտանեկան հետաքրքիր բաղադրատոմսեր
  • Ուսուցանել Ամանորի և Սուրբ Ծննդյան երգեր
  • Ստեղծել շնորհավորական բացիկներ
  • Ինքնաշեն խաղալիքներ՝ վարպետության դաս ծնող՝ Զառա Հարությունյանի հետ
  • Ամանորյա թխվածքաբլիթներ։ Ծնող՝ Սիլվա Հովհաննիսյան
  • Համագործակցություն Ալիս Գևորգյանի հետ
Շարունակել կարդալ “«Ամանորյա ծես» նախագիծ”
Posted in Սեբաստացու օրեր

Ինչո՞ւ և ինչպե՞ս ընտրեցինք այս դպրոցը

«Ինչո՞ւև ինչպե՞ս ընտրեցինք այս դպրոցը»

Սեբաստացու օրեր նախագծի ընթացքում գրում են սեբաստացի ծնողները…

Յանա Խաչատրյան

Զառա Հարությունյան

Մելինե Սարգսյան

Լիլյա Գրիգորյան

Լիանա Խաչատրյան

Գոհար Կիրակոսյան